Sevginur61 Kızlar son 1 ayım var diyebilirim emzirme sütyeni ve hastane için terlik almadım ama bedenim ne olacak ayaklarım şişiyor daha da şişer mi kaç numara alıcam siz kaç beden büyük aldınız asıl son ayda çok değişiklik oluyormuş
Hulo2105 Sevginur61 trendyoldan aldım ben 3 lü pedsiz evde falan giyerim dışarıda da göğüs pedi takarak kullanırım. Pedli istersen e bebeğinki güzel ben alıcam 1-2 tane ama daha sonra. Terlikte trendyoldan aldım yorumlara iyice bakarsın çok çeşit var.
momofmychildren Sevginur61 emzirme sütyenini bedenimden bir beden büyük aldım e bebekten Terliği de crocs tarzı aldım o da bir numara büyük
ASE6154 Sevginur61 ebebek ten emzirme sütyeni almıştım ilk gebeliğimde 4 tane yüne onları kullandım ikinci doğumumda. Terlik kapıda olan terliğimle gittim hastaneye ordada onu kullandım ekstra almaya gerek duymadım 😄
gozdeyildirim Sevginur61 sütyen takmayacağım ilk doğumumda da takmadım müthiş rahatlık bence terlik olarak da crocs götürücem o havlu terlikler beş para etmez
Sevginur61 Hulo2105 bende ordan bakıyorum ama benim demek istediğim kaç beden büyük almalıyım. Son 1 ayda göğüsler büyür mü birde benim sırt çevrem genişliyor aslında göğüsümden ziyade. Bu durumu ayarlamam zor olacak🫠😂
Ozgis1s Hulo2105 ay burdan link atılıyor mu bilmiyorum ama atılmıyorsa da ürünün tam adını yazar mısın bende öyl bişey arıyorum çünkü 🥰
Sevginur61 momofmychildren crocsların kalıbı geniş oluyor sanırım diğer terliklerde 2 numara büyük deniyorum şuanda tam oluyor şaşırdım
ASE6154 Sevginur61 yaa son haftayı bekleyip deneyerek alsan daha iyi olmazmı şimdi kaç numara al desek yalan olur çünkü.
Hamide_00 Sevginur61 canım emzirme sütyenini bi numara büyük almıştım terlik numaramda aynıydı ayaklarım da falan şişme hiç olmamıştı
Zeyyno_ Sevginur61 Ben 35+3haftaligimm cnm emzirme atleti olarak aldım hem korse tarzında üst kısmı sütyen gibi ortası büzgülü komple sıkı tutuyor çok beğendim internetten aldm çok kilo almadigim için kendi bedenimi aldım
Tugcetek7 Sevginur61 son bir ayda göğüslerini büyümez şu an giydiğinizden bir beden büyük almanız yeterli ayaklarınız için de aynı şey geçerli ben 33. Haftamdayım şu an şişti ayaklarım dışarıda giydiğim terliği giycem hastane de de ekstra terlik almayacağım Bi kii gün için
Sevginur61 Tugcetek7 bende öyle düşünüyordum ama ne evde giydiklerim ne de dışarı hiçbiri olmuyor o yüzden geniş bişey almalıyım sanırım daha sonra da giyemem ams büyük gelir🤭
Zeyyno_ Sevginur61 Bence bı sorun yaratmicak çünkü normal korse gibi değil kumaşı baya esnek ve göğüs kısmı emzirme sütyeni gibi açılıyor zaten bu halimle giydim baya güzel sardı bebeğim doğunca da ben ilk gebeligimde kullanmadım karnım kaldı hep kilo versende bunda umarım toparlar 👌
artikbiranneyim Sevginur61 sizinle aynıyım suanki bedenimi aldım sütyende. Terlik de crocs seçtim zaten onlar iki beden örneğin 39-40 seklinde satılıyor, gayet rahat suan evde giyiyorum hastaneye de alıcam