isilaybestee Mavisevenbiri çatı muayenesinde çatımın gayet iyi olduğunu ama içimin çok dar olduğunu söylemişti doktorum yine de normal doğuma uygun olduğumu söylemişti normal doğum yaptım
elif475475 Mavisevenbiri dün birisi söyle yazmıştı. Çatıda kaşlarınız henüz açılmadığı için de dar olabilirmiş. Ama doğum öyle bir şey ki baya kocaman açıklık kendiliğinden oluyor. Haliyle o darlık da bazen acılabiliyormus.
Zehracrn Mavisevenbiri Benim de muayenede çatım dar ve aşağıda çıktı. Doktorum kesinlikle normal doğum yapamazsın dedi. Denesem bile bir süre sonra Sezaryene almak zorunda kalırmış o yüzden hiç riske atmak istemiyorum
Tugbacim34 @Mavisevenbiri benim çatım dar. Ha yapamaz mıyım yaparım ama kesi atılır ve çok fazla dikişim olurdu ve çocuk riske girerdi. Gerek var mı bence yok zorlanmanın
Zehracrn Mavisevenbiri Bazıları da doğum esnasında çatı açılır daha esner doğuma uygun hale gelir diyor ama ben o kadar acı çekmek ve riske atmak istemiyorum siz de iyi düşünüp karar verin bence 🥲
Mavisevenbiri Zehracrn ilk doğumda darlık normal diyorlar ama tam bende bilmiyorum sizin ilk gebeliğiniz mi ?
Mavisevenbiri Ben özele gittiğim için yani sonuçta maddiyat için direk sezeryan için de demiş olabileceği geliyor 🤷🏻♀️