Yenibirannee beyzagrdg ilk gebeliğim de adetime 5 gün varken gebeliğim de adetime 3 gün varken test ve betayla öğrendim 😍😍😍
beyzagrdg Kittennn benimde bugun 5. gecikmesi yapmalı mıyım adetime 3 gün varken erken test yaprım negatif çıktı
Kittennn beyzagrdg varsa çıkar geç döllenme falan da olabiliyor , ben hem kaset hem etken gebelik yapmıştım böyle çıkmıştı ve 4 haftalık hamileydim
Fatmanur12345 teacherandmom_ yaaaa çok yeni😍🥹🥹🥹🥹🥹darısı bana insallah bir yıl oldu hayla gebe kalamadım
beyzagrdg elif475475 ben yeni yaptım negatif çıktı uygulamadan baktığım yumurtlama gününden sayınca 17 gün oluyor daha çıkmaması normal mi acaba
Gkce18 beyzagrdg uygulamaya göre yumurtlama %80 yanlış oluyor canım oyüzdende yanlış sayıyorsun muhtemelen
elif475475 beyzagrdg ben kan vererek öğrendim ama çünkü benim hiçbir testte pozitif görmedim. İlaç içmem lazımdı hastayım diye emin olmak adına kan verdik öyle öğrendik.