Kayramelisa97 Çok kötü ağrıyor nasıl dayanamıyorum ilk gebeliğimde hiç hissetmedim ama kolum çok aşırı ağrıyor napacam
2727dfne Kayramelisa97 bende hastayım diye yapmadı haftaya ev temizlicez öbür hafta taşınıcaz yaptırsam rezil olurum yaptırmasan haftam geciyor ilk kızımda bende cok acı cekmiştim
DilekBodurr Kayramelisa97 çok beter bi şey o. Benim de şişti. 3-4 gün ağrı yaptı. İkincisinin günü geldi napcam diye kara kara düşünüyorum 😂 önceki gebeliğimde tam yaptırsaymışım keşke
Huda-27 Kayramelisa97 aşıdan sonra ağır falan kaldırdınız mı acaba 4 kere tetenoz oldum ben bir kere ağrı çekmedim
FKRKS29 Kayramelisa97 benimde öyle oldu üstüne faaln yatmışım yalnisikla o zaman daha çok arttı kaldiramadim falan 3 gün sürdü şükür geçti ❤️
1bebe1meow Kayramelisa97 Benimde aynıydı 10 15 gün neler çektim kızarmalar morarmalar kol kaldıramıyordum yaptırdığım kaç ay oldu hala top gibi bişey var içinde çok bastırınca acıyor buz tutuyordum ve kremle masaj yapıyordum
Booksandcats Geçmiş olsun benim hiç ağrımadı aşı olduğumu bile anlamadım ama hemşire ağrırsa kolonya koy bi pamuğa beklet demişti belki işe yarar 🙏
Zeyneppx Kayramelisa97 geçmiş olsun benim ilkinde ağrıtmıştı 2-3 gün şişmişti bide 2. Yi de bi hafta olmadı hiç ağrımadı hiç bişey hissetmedim valla