Fatos97 Kızlar insallah erkek annesi olacam.bir kızım var 5 yasinda.dün ultrasona girdim bebeğim kalp 140….kilosu 2.800q…..kafa yapısı 37hafta ..doktor normal dedi genetik ola bilir….sizde durumlar nasıl?