Gamzeyasarrrr Çarşamba günü kan vermiştim 30.40 çıkmıştı cuma günü doktora gittim bugün tekrar kan vermemi istedi kan verdim ve sonuç 1347 çıktı çoğul gebelik olabilir mi kan verdiğim hastaneden öyle dediler