Efdyr 39+5 teyiz. Bugün kontrole gittim. Bebeğin kanala girmesini ve sancı gelmesini bekleyeceğiz dedi doktorum. Henüz sancılarım falan yok. Ne zaman doğacak bu bebiş? Tavsiyesi olan var mı ?
busranuur Efdyr 38+6 yım bende bebek kanalda 2 cm açıklık var ama sancı vs yok ha geldi ha gelecek bekliyorum çok bunalttı sıcaklar oturup kalkmak da dahi zorlanıyorum ördek yürüyüşü,merdiven inip çıkma öneriyorlar bir de cinsel ilişkiye girin diyorlar
Mrvmrvmc Efdyr merhaba ne zaman dogum yaptiniz acaba nasi baslari cok merak ettim benee sizinle su an ayni durumdayimda
Zeynep_ikra80 @"Efdyr"ayyy şuan senin haftanda olmak vardı yarın daha 33 haftalık oluyoruz ve ben artık sıcakların etkisiyle çokkkk daraldim 🥹
Efdyr Zeynep_ikra80 Allah kolaylık versin. Ben son demlerimde olduğum için şükrediyorum gerçekten. Sıcaklarda çok zormuş. 😶
Efdyr busranuur ördek yürüyüşü yapmaya başladım ben de kanala girsin diye ama henüz girmedi. İnşallah sağlıkla doğarlar
Lilnur MomDuck ay tam bunu sorucaktım. Bugün 3 saat önce falan nişanım geldi, ve ben bi yarim saat önce falan esimle iliskiye girdim ve korunmadan yaptık sperm yumusatiyor diye. Bi an unutmustum nisanimin gdldigini, acaba bsi olurmu kiii
Gul-5757 MomDuck hayır su kesesinin içinde duruyor bebek hala tamamen açıkta değil su geldikten sonra enfeksiyona açık bir hale geliyor