Krdlnyldrm Kızlar 1 haftayı geçik kasık bel ağrım var göğüslerime dokunamıyorum acıyor adetime 1 hafta var kan testi negatif sonrasında pozitife dönen hiç oldu mu benim gibi olup da
dika Krdlnyldrm merhaba benim adetime 6 gün kala kan verdim 0 çıktı negatifti yükselmez felan dediler neyse adetim 4 gün geçti gidip kan verdim pozitif oldu gönlünü ferah tut ve hiç stres yapma bol bol dinlen bol su iç ve varsa elinde folik asit kullan çok iyi olur
Krdlnyldrm dika şuan içimi o kadar rahatlattın ki anlatamam inşAllah canım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun ❤️🤲🏻
dika Krdlnyldrm amin Rabbim gönlüne göre versin inşAllah sen yeterki stres yapma stres yaparsan varsa da gelişme olmaz bekle adetin 3 veya 4 gün geçsin sonra direk kan ver ,❤️
dika Krdlnyldrm iyi yaptınız adetten hemen sonra başlayın adetten hemen 3 günü değerlendirin ve folik asitide gelecek ay ki adetinize kadar kullanın düzenli bir şekilde ben öyle yaptım