nur_n Kızlar 32. Haftamdayım bugün nstye girdim 150 160 civarında seyretti hep ama 2 kez 170 ve 175 oldu tekrar düştü ama o arada hareketlenmişti baya ondan olabilir mi ?
Cansu1111 nur_n kalp atış hızının harekette artması gerekiyor canım sağlıklı olan o normal benimde öyle oluyor dokror öyle olması lazım dedi
nur_n MerveeAa ağrım yoktu 32 de başlatıyorum ben nst yi dedi doktorum o yüzden bu hafta itibariyle başladık 2 haftada bir kontrole gelmemi söyledi
nur_n Cansu1111 doktora yarın göstereceğim işi çıkmıştı bi tedirgin oldum acaba normal mi diye insan her şeye evham yapıyor 🥹
Cansu1111 nur_n evet haklısın ama şöyle kalp atışı hareket halinde artması gerekiyor artmassa sıkıntı hareket edip etmediğine ordan bakıyorlar korkma canım normal insan herşeye panik oluyor bu dönemde çok haklısın
nur_n Cansu1111 teşekkür ederim canım böyle aynı şeyleri yaşayan annelerle konuşmak insanı rahatlatıyor 🥹 benim oğluş nst cihazını ittiriyordu 😅