Evet hanımlar yine ben, son 4 gün görünüyor. Kontrole geldim şu an NST sırası bekliyorum. Doktorum sancın açılman hiç bir belirtin yok hatta rahimağzı uzunluğun bile değişmemiş hiç sanmıyorum ama 3 gün bekleyelim, değişiklik olmazsa cumartesi gel alalım dedi 🥺 sezaryenden ödüm patlıyor