rabis1510  Adetime 4 gun kala test yaptim. Kaset test aldim negatif cikti kaset testin kapagini acinca boyle bisey gordum basina gelen varmi acaba gebelik.olabilirmj
Gkce18 rabis1510 canım malesef kontrol çizgisi yanında bi hayalet çizgi göremedim ben ama zaten kaset testler genelde gecikkme olmadan göstermez istersen yarın bi erken gebelik testi dene
Naciyeaydin Bana test bozuk gibi geldi kırmızı çizgi çok dağınık kaset test alırken iki tane alıp yapmak da fayda var bazen bozuk çıkabiliyor Allah gönlünüze göre nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Gkce18 Naciyeaydin canım o gördüğün kırmızılık kaset testin içini açtığı için kenarda kalan kısmı tüm testlerde o bölüm kırmızı olur 😇