Ebrulib Semra03 canım bir çok post atıldı bak istersen ben oraya gidiyorum zorunlu sezeryan olacağım yarın kontrolüm var hatta belki doğuma alırlar
Esra_metehan34 Semra03 merhaba ben 7 gün önce orda sezeryan doğum yaptım 2. Doğum sormak istediklerinizi cevaplayabilirim çok güzel bir doğumdu çok şükür🥰ben bi başlık açıp anlatmıştım ama tekrar cevaplayabilirim
Mervee96 Ebrulib gün verdiler mi sezeryan için size acaba kaçıncı haftada alıyorlar doğuma sağlıkla kucağıniza alın inşallah 😍
seher-18 Deneyimlernizi bizimle paylaşın lütfen bnde perşembe sabah sezeryan olucam gün aldım saatler geçmiyor sıcakalrdan uyuyamıyorum bıde tüplermi bağlatıcam 3 bebektwn sonra
Ebrulib seher-18 benim de 3. Gebelik bende tüplerimi bağlayacağım 😂 benim de yarın belli olacak belki yarın alırlar doğuma
Bilgem52 seher-18 ayy bende Perşembe sabah doğum yapicam çam sakurada tüpleri mi de baglaticam inşallah sağsaglim bebeklerimizi kucağımıza alırız
Mervee96 seher-18 kaçıncı haftada sezeryan oluyorsunuz hangi haftada insalalh sağlıkla kucağıniza alın 🥰
seher-18 Yaş sınırı varmı bılmıom bana yasın kaç dedi 31 girdim sadece eşinin rızası olmalı kedısı imza atacak dedi
3_oglan_annesi seher-18 anladım bnde 29/30 galiba acaba yaparmi gerçi korkuyrm snrasi başıma ne gelir diye ağrı kanama pişmanlık yapar mı diye
seher-18 Ebrulib hayırlısı sağlıkla alalım kucamıza bizimde biticek az kaldı benımde persembe çam ve sakurada sende ordasın demi
seher-18 Bilgem52 inşallah defterde o güne randavu vardı kıyamm belki konusur denk geliriz saglıkla doğururruz