bulut955 doktora gorunmenizde fayda var aynı şikayetten bende gittim ama bende kasıntı da vardı vajinal mantar .. 1 1.5 aydır da uğraşıyorum geçmiyor tekrarlıyor. Ben doktora ya suyum geldi yada işedim heralde bisey oluyor diye gittim bebeğin suyu gayet iyi açıklıkta yok su değildir dedi .. tabi siz görünün doktora görünmeden bunu biz bilemeyiz bebeğin suyu ise çok riskli haftalar Allah korusun bizede haber edin