Arkadaşlar Sezeryan günü aldım iki gün sonra nedeni de normalden çok korkmam şöyle ki bebeğin kilosu da önde gidiyordu 38+3 tüm şu an geçen hafta 3200 dedi doktor normal şekilde de korktum bebeğin geleceği de yok dedi doktor tarih aldım bende . Ama hastane özel hastane ve epidüral ile de doğum yapabilirim ama ona güvenme belli bir açıklıkla gelmen lazım dedi bana . O doğum şekli de hala kafamı kurcalamıyor değil belki diyorum çok sancı çekmicem kolay doğurucam o şekilde ama bi yandan bebek de büyük diyorum çatı muayenesi de yapmadı bana şimdi yapamam dedi bilmiyorum gelmeye niyeti yok dedi . Aldım tarih ama yazıyorum yinede buraya çok düşünceliyim kızlarrrr