Bu foruma iki eğlenmek için giriyorum ama bazı yorumlar oluyor ki gönderi türü farketmez-aşırı kaba saygısız-gebe halimle görünce sinirden morarmaya başlıyorum ama bir şey yazıp kavga edip tansiyonumu oynatmak da istemiyorum. Kısa yol olarak bu kişileri direkt engelleyemiyor muyum? Yorumlarını görmeyeyim? O da beni görmesin oh mis. Herkes mutlu? Amaç da bu değil mi bu forumda?