Ucubirarada aynen öyle banada cevrem kiz hissediyoruz diyolar özellikle esim oglumu ogrendigimiz gun oglum olcak vs diyodu hep dedim belki kizdir hyr oglan diyodu olede oldu 😁 bundada kizim kizim diyor ama baklm.bana erkek gbi geliyor oglumun kesesiyle ayni gibi.bide sagda olursa erkk diyolar ne blm.artik nasip kismetimizde ne varsa saglikla olsunlarda bnm 2 kimyasalimda var o yuzden cokta sey yapmiyorum ama dedign gbi insan ister istemez akli kayiyor yinede 🤭🤭🤭