prensleriminannesii tabıkı cnm dktruna sor ama annelık oyle bırsey kı suan 30haftalık hamıleyım cocujlarımdan bırı agladıgında yada dustugunde vs hamıle oldgmu unutup onları kucagıma alıyorum yerı gelıyor kucagımda uyutuyrm oyle kcukde degıller benmkıler ama rabbım koruyor ben buna ınanıyrm tedbırı elden tabı bırakmamak gerekır ama bu kdrda skntıya sokma kendını