Sedaankr34 kuzum sata bilmesi için arabanın ,ruhsatın , belgelerin kişinin elinde olması lazım. Korkma. En fazla kapora sını alır eşin şikayette bulunmuş arayan şerefsiz e de dava açın onun yapmaya çalıştığı uğraştırdınız ya. Satmaktan vazgeçtiniz için o şekilde yapıyor ki millet iki ilanda görsün size güvenip aracı satamayın diye vekalet bi şey vermemiş siniz sonuçta