Sebnemust Asafeymeninannesi aslinda bende sutun gelmesi biraz sorunlu bisy diye biliyorum en dogru olani bebek dogduktan sonra gelmesi bazi annelerde sanirim bi hormon fazlaligindan dolayi boyle birsey oluyo
Asafeymeninannesi Sebnemust hepsinde mı hormon fazlalığı anaaamm 😏😂aklıma takılmadı değil. Akıl akıldan üstündür derler. Danışıp az rahatlamak istedim açıkçası
Sebnemust Asafeymeninannesi ozman bizde bi sorun var 😀😀 bende ilkinde olmadi bundada yok ole bisy yada viz bakmiyoruz belki😀😀