zelis63 erayinannesi_333 benmkide 33. Haftada 1600 da seninki benden iyimiş canm onu dene inşallah 3 üstü doğar ben ceviz kefir falanda çok tükettim ama en son artk midem bulandı tek bunu yaptım artış oldu
erayinannesi_333 Ece5454 yok hiç sormak aklıma gelmedi 😅 olsaydı fark edilirdi galiba ya birde buradaki açılan postların hepsinde önermişler
erayinannesi_333 zelis63 kefili sade içemiyorum meyveli içmiştim ama artık miğdem almıyor onu da. Doğurunca eve sokmayacagim galiba onları birde muzu 😅
erayinannesi_333 Ece5454 muz yiyorum birde yumurta falanda kilo yapıyormuş ama ben yumurtadan tiksindim. Avakado da öneriyorlar karpuz falan
Ece5454 erayinannesi_333 tek bu nesquik deneyeceğim kontrolümden sonra eğer bebek gerideyse bakalım teşekkür ederim 🙂
erayinannesi_333 Mervkkk ya görsel atmayı bilmiyorum ama şokta felan her yerde satılıyor toz nesguik derseniz gösteriyorlar 🌸
erayinannesi_333 Ece5454 süt muz yemekten dondurmaya sıra gelmiyor ki 😅 kusucam bisey daha öneren olursa 🤣 haaa bide kabak çekirdeği de çok aldırıyormuş
Ece5454 erayinannesi_333 deniyorum hepsini düzenli olarak bakalım 31inde randevum işe yarack mı 🥲 normalde ceviz fındık kaju haşlanmış yumurta et tavuk sürekli yedim ama karın gelişimi gerideydi