Zynpkcn Kizlar selamlar 36+2olduk dün gündüz de azdi bugünde az harektleri aksam iyidi ama suanda bi vuruyor hafif sonra hic birsey yok bu sekilde olan varmi
Alparslanmom__ Zynpkcn benimde azaldı yerleri daralıyor normal doktorum günde 10 hareket etse bile yeterli diyordu bazen çok hareketli bazen durgun belli olmuyor
sb17 Zynpkcn 36+4’te ben de hareket az diye hatta bir ara hissetmedim diye doktora gitmiştim, meğer hareket çok yavaş ediyormuş, elimi koymazsam hissetmiyordum. Elinizi koyup deneyin, gün içinde 10 hareket hissederseniz iyi diye biliyorum
Fatma_Melik16 Zynpkcn benimde 36+3 aynıyız bikaç gündür hareketleri azaldı eskisi gibi değil doktora sordum büyüdüğü için yeri daralıyor ondandır dedi yine de bol bol su iç tatlı şeyler yiyip sola uzan dedi bi şekilde kıpırdar dedi bide yürüyüş yap dedi mutlaka Gün içinde hiç hareket olmazsa hastaneye mutlaka gel dedi yani anne karnında yeri daralsa da mutlaka hareket etmesi lazım
Zynpkcn Elimi koyunca evet hafif hafif hissediyorum bebegim zayif kilo alimi az oldugu icin haftakik takipdeyim hareketlerini de takip et deyince doktor dahada korktum acikcasi simdi uzandim sizin dediginizi yaptim hareket etti cok şükür hissettim yani
sb17 Zynpkcn ben de güçlü hareket beklediğim için anlamamıştım, elinizi koyunca hareket hissediyorsanız sorun olmaz, ama tabi 4 saat içinde mutlaka hareket etmeli, bunu da aklınızda bulundurun her zaman için
Zynpkcn Fatma_Melik16 oyle hareketi var sifir hareket degil şükür qma alismisim yogun harekete bu az geliyor bana demekki
Mel54 Kızlar 3 gün kontrol edin azlığını gidin doktorunuza ilk bebeğimde hareketleri azalmıştı bir gittim doğumu başlattı doktor meğerse oğlum kakasını yapmıs 🥲
Zynpkcn sb17 ediyor oyle cok şükür ben hep.disaridan belli olsun diye bekledigim için panik yaptim sanirim sizjn dediginiz gibi yapinca hissettim 😍