Eşimin doğum günü var saat 18.00 de işten eve geliyor yemek hazırlayıp romantik bir masa hazırlıyım diyorum sonrada iş arkadaşları var hep beraber ailecek görüşürüz şimdiye kadar doğum günlerini bizide davet ettiler hep beraber kutladık hep daha sonra saat 20.00 gibi onlarda gelsin süpriz olsun diyorum nasıl fikir