Bugün sabah kalktım temizlik vs yaptım. Sabahtan beri zaten büyük tuvalet ihtiyacım var giriyorum giriyorum yapamıyorum gelmiyor tuvalete girince. Karnımın alt kısmında da ağrı var gibi. Sabahta 3 4 defa karnıma şiddetli ağrı girdi tuvaletim var ondan sandım geçti. Belime de ara ara ağrı giriyor ama aşırı düzensiz. Annem de bugün yüzün çok lekelendi doğum zamanı gibi vs dedi. Zaten 40+4 teyim perşmebeye kadar olmazsa suni sancı alacaktım. Bu belirtiler doğum belirtisi olabilir mi 🥹😟