Merhaba, benim kızım 14 aylık oldu, siz yazınca, üstünden o kadar zaman geçmiş gibi geldiki, bir tuhaf oldum, eski günler geldi aklıma:) Neyse sorunuza cevap vereyim. Bende gebeliğim boyunca neredeyse hiç kasık ağrısı olmadı. Hatta kızım 30. haftada normal pozisyona döndü ve o zamana kadar kafası nerde ayağı nerde hiç anlamıyordum. Fakat bu herkesin yapısına göre değişir. Eğer kasılma vs.niz yoksa ultrason normalse o yüzden ağrılarınızın olması çok normal bence. Neredeyse 30. haftaya gelmişsiniz. Zaten büyük ihtimalle bebeğiniz yakında döner. Kolaylıklar diliyorum.