Dilekbatug Benim doktorum biraz isteğinize göre yönlendiriyor sizi, her ikisini de yaptırıyor, ben normal istediğimi söylediğimde zaten genel durumuma bakarak normal olabileceğini söyledi. O konuda sıkıntı yok ama makat geliş kalmaya devam eder de değişmezse o şekilde normal doğurtmak istemez, söyledi de zaten. Böyle yaptıranlar da az da olsa varmış ama ben de böyle bir durumda riske atmam zaten bebeğimi. Kaburga ağrısı genel bir şikayet demekki, benim özellikle sol göğüs altım ağrıyordu, bebeğin kafası da tam orda görününce o yüzden olduğunu düşündük doktorumla. Teşekkür ederim, sizin de Allah gönlünüze göre versin.