minik23_ kaçıncı haftadan beri böyle duruyır sizin? Nette birkaç pozisyon var, youtube dan bakabilirsiniz ama 32den sonra yapılması önerilir diyor, genel olarak karın baştan daha yüksek olacak şekilde durmak üzerine. Mesela sırt üstü yzanıp karnınızın altına bir iki yastık koyup öyle biraz bekliyorsunuz. Ben daha yapmadım, belki döner diye, Ama bir sonraki randevumda da hala aynı olursa yapıcam