Ebruasya34 Kızlar dün tansiyon yüksek ve suyu fazla olduğu için yatış yaptılar bugünde sezeryana alcaz dediler nolur dua edin
Ebruasya34 Zeyneppx 29 dan beri hem tersti hem suyu fazlaydi sonra döndü ama benim böbreğin üzerinde sıvı kanmi birikinti var diye sezeryanla aldi