CananKyaa doktor değiştirin o zaman ilaçla tedavi olabilecekken hemen tüp bebek demesi hiç de doğru değil bence adetiniz düzene girdiyse eğer ovülasyon testini deneyin birde isterseniz ben hamile kaldığım ay ovülasyon testiyle yumurtlama günümü takip etmiştim değerlendirmem gereken günleri değerlendirmiştim