eylemm09 sondan 1 saate çıktı.
Ameliyattan çıkıp odaya geldim 4. Saat ya da daha fazlaydı hemşire gelip uzan karnına bastiricam kanaman var mı diye dedi.
Elini dikisimin üstüne atıp bastırdı. Ben o ara hastaneyi inlettim çığlıkla.
Ama bu çok sağlık açısından önemli ameliyatın nasıl gittiğine bakılıyor.
Şükür iyiydi herşey Allah herkesin yardımcısı olsun.
Bide o ilk ayağa kalkış çok zor sonra zamanla geçiyor 🙏❤️