cansu_dgn vallahi ben geçen ay öyle yaptım çok stres falan tutmadı. Belki ilk kez korunmadığım içindi. Bu ay 2 günde bir ilişki yaşadım ama akışına bıraktım.
Dün 6 gün vardı, Normal test ile yaptım testim ilk negatifti sonra bekledikçe silikleşti akşam tekrarladım negatif 2-3 gün sonra tekrarlicam ama korkuyorum