miavega benim de ilk doğumumdu korkum yoktu ama sona doğru çok sancı olunca biran önce doğurmak istedim hatta dedim kesin öyle alın çocuğu o senin demenle olmuyor dedi ebe ama kesti ve yine senin dediğin oldu kestik dedi☺️ hatta ben hamile olursam normal doğuma niyetim var nasip olursa dediğim anda hamileymişim meğer ☺️