TUMES hayır. Aksine normal doğum isteyen bir doktor. Beni 39a kadar bekletti. Önümüz bayramdı. Suyun gelirse sancin olursa beni ara ve hemen hastaneye gel dedi. 39da çatı muayenesi yaparım dedi. Baktı catim dar. Ben normal doğum istiyorum dedim. Tamam deneriz dedi. Eşim atladı hemen yok sezaryen olsun bebeği de azrayi da riske atamam dedi. Sezaryen oldum. Ama normal doğum diye tuttursaydim bebeğimi gerçekten riske atacakmışım.