Burcuu0707 İlk gebeliğimde yaptırmıştım ve sonucundan bağımsız devlet hastanesi doktorları bi anda kesin çözüm karından sıvı almak dediler testin sonuçları normaldi ama kesin değil diye kafa bulandırdılar şu an ikinci hamileliğim ve test konusunda kararsızım siz ne düşünüyorsunuz
Guzelanne56 Burcuu0707 tedavısı olan bısey degıl malesef ya aldırmak gerekıyor ya doğurmak ben yaptırmadım ilk bebegımde yaptırmıştım 2. De gerek duymadım
gayesblog Burcuu0707 yaptırdım pişman da değilim. Bazen her şeye o kadar lüzümsuz para veriyoruz ki buna mı veremicem. İster doğru ister yanlış sonuç versin. Tüm tektikleri ve tahlilleri yaptırırım. Bebeğimin sağlığı her şeyden önemli benim için. İsterse 5 tane çocuğum olsun birine yaptırıp birine yaptırmamayı da vicdanım el vermez. Evlat ayrımı yapamam
myavocado Burcuu0707 keidn sonuç diye bir şey yok zaten bu testlerde, tanı koymaz tarama testi bunlar. Yaptırılmali, bence imkan varsa fetal DNA yaptirilmali bu sayede ikili üçlü dörtlü taramalar gerek kalmıyor, %99 doğruluk payı var
Kontes001 Aldırmak gibi bi düşünceniz yoksa size kalmış yaptırmayın. Tedavisi olan bişey çıkıyor mu testte bilmiyorum