Kizlar tam 37+0 haftalık oldm bugn hiç ağrım sızım yoktu girdim duş alaym dedim sancm başladı 15 dkdr hiçbir şekilde karin ağrım ve bel agrimi durduramyorm üstüne bı de afedersiniz altıma yapar gibi ishal oldm hemen hastaneye mi gideym ne yapaym biri bir akıl versin yada ne yapaym evde