Esinserkan Ben adetliyken kanamamla birlikte et parçası gibi bişey geldi. Başına böyle bişey gelen varmı?
ZehraS Esinserkan bende cok oluyordu cnm.Ama benim adet duzensizliyim vardi her ay duzenli olmuyordum oyuzden oldugumda dediyin gibi et parcasi gibi bisey geliyordu
Srfn11 Esinserkan Canim o senin sandigin sey degildir cnku cok cok yeni asamada okdugunda ztn et parcasindan cok kan pirtisi oluyor biraz buyuse bile sn onu grdunmu ztn anliosun internetten bakabilirsin sandgn seyi yasamadin bence korkma 🙏🏻
Suhammeh Esinserkan ben bu yaşadığınız şeyi bekarken çok yaşadım ve şiddetli sancı ile atıyordum defalarca ama evlendikten sonra kalmadı öylesine bıaey bende
zge_frdi Esinserkan benimde olmustum ilk evlendigim zamanlarda korktum doktora gittim herhangi vir sıkıntı yok kist olmustur onu da adet kanamasiyla atmissindir demisti
Glsmrt Esinserkan kistin filan varmidi..o kan pihtisi olarak atmistir kendini..bendede cok oluyodu duserkende aferdesin altim cikcakmis gbi oluyodu.