Kızlar üç ay önce düşük yaptım iki kere doktora gittim parça yok dedi. Şuan bu ağrı niye anlamıyorum sol kasıktan bacağa vuruyo şuan ovülasyon dönemimdeyim 4 gün önce bir ilişki oldu ama hemen hamile kalıp bu ağrıları yaşamam herhalde var mı ben gibi olan 😞