Şimdi bi şey soracağım malum hamilelikten dolayı çatlamalar oluşuyor,fakat benim pembe ve mor çatlaklarım var,bi videoda gördüm beyaza dönmeden en aza indirgenebilir diye ama çok fazla şey yazan olmuş. Fito kremden lierac jel işte bio oil yağa kadar fakat bunlar önlemek için değil mi? Ben kendim badem yağı,Hindistan cevizi yağı ve bebek yağını karıştırıp her gün kullanıyorum bunun yanı sıra nemlendirici de kullanıyorum. Bunlardan ziyade bu mor ve pembe çatlaklar için bi şey kullanıp memnun kalan var mı?