Kızlar merhaba 11+2 günlük hamileyim dün öğlen saatlerin de şiddetli bir kanama ile acil hastaneye geldim. Alttan ultrason ile bakıldığın da bebek plesantadan ayrılmış dedi doktor kalp atışı var düşük riskim var kanama alanım var ama yapılan herhangi bir işlem yok. Doktor tamamen bebeğin kendisine bağlı kısmen tutunup bu şekil de de doğabilir tam tersi düşük ile de sonuçlanabilir dedi. Şu an hastanede yatıyorum beklemekten başka çaremiz yok. Başına böyle bir durum gelen var mı sizler neler yaptınız?