Seher_blk Baby-ES ben yarın yapmayı düşünüyorum inşallah çıkar benim de bat 1 ağustos, yarın bizim evlilik yıl dönümümüz o yüzden çıkarsa sürpriz yapcam
Baby-ES Seher_blk inşallah gönlünüzce olsun her şey 😍 Güzel sonuçlar alırsanız haber edin, biz de yapalım testimizi 😄
Momellaa Seher_blk benimde bat 5 ağustos ve bizimde yarın yıl dönümümüz fakat benim için çok erken inşallah sen pozitifi görürsün de eşine güzel bir hediye olur
Busraltn Baby-ES bat 2 ağustossss bugün ilk idrarla 2 tane test yaptım var gibi değil mi kızlaaarrrr kan vermeye gideceğim
momBg Busraltn açık kahverengi lekelenme vs belirtiniz oldu mu acaba bende Şuan merakla bekliyorum da🥹🥹
Baby-ES AmineErva bende dün yaptım evde o negatif çıktı, tekrar yapar mıyım bilmiyorum, çok stres düzeyine de getirmek istemiyorum ama insan merak da etmiyor değil 😊