54h şuan 28 inci haftayim 2.trimesterde iki defa kaşimı açmıştım yüzüme de kullanıyorum normalde ama gebelikte hiç yüzüme kullanmadım ne olur ne olmaz diye kaşımdada çok bekletmemistim ama siz yinede kullanmayın ne olur ne olmaz bende bı zarar olmadı diye sizde olmayacgi anlamına gelmez