27+4 haftalık hamileyim çalışıyorum hala işler çok azaldı hatta nerdeyse her günüm boş geçiyor ve sıkılmaya başladım. 32. Haftayı doldurmaya çalıyorum sıcaklar çok zorlamaya başladı siz neler yapıyorsunuz.
Birde çocuk doğduktan sonra calismicam yinede doğum parası alabiliyomuyum bilginiz varmı ?
Yoksada sohbet muhabbet edelim zaman geçsin 😁😁