Kızlar bu gece saat 3:30 gibi bebeğimin ilk defa hareketine uyandım içimde sanki bişey yüzüyor 😀 bişey kıpır kıpır içimde en son hareketi keseceği zaman sert bi şekilde bir pıt yaptı 😀 sizde bu haftalarda hissettiniz mi cinsiyeti erkek bu arada mesela Şuan size yazarken bile göbek deliğimin altında çevresinde balık yüzüyor gibi bi his var içimde böyle 😀