Kızlar 9. Haftadayım. Şimdiye kadar böyle bir şey yoktu iki gündür ne yesem bir saat geçmeden tekrar acıkıyorum. Sank midemden çıkarıyorlar. Hayır havalar da sıcak bu açlık nerden geliyor. Her şeyi yiyesin var vallahi. Meyveye sardım bu ara. Günde bir tabak dolusu yiyorum. Midem de bulanmıyor yav 😂 yeni hafta güncellemesi mi ne bu inşallah böyle devam etmez 🤣