BusZeyRas ben de orda takipliyim ilk bebeğimde iki taraflı direnç vardı ama çok yüksekti iki yerdede, kan sulandırıcı asprin kullandım, yeme içmen ile ilgisi yok denildi ki öyle gerçekten o yüzden kendini suçlayıp bedenini psikolojini yıpratma, çok şükür kızım minnacık doğdu ama akıl küpüm 4 yaşında, oğlumda tek taraflı vardı direnç ve oranı yüksekti, 2 kilo doğurdum sağlıklılar hamd olsun. Takibini kesinlikle ordan devam ettir, Mucize hocam da Oya hocam da anadolu yakasında en iyi perinatologlar🙏 Rabbim sağlıklı süreç versin inşallah , bide 27-28. Haftalara kadar direnç görülüp kaybolabiliyomuş genelde, yüksek oranda değilse sizin ki de kaybolacaktır inşallah, güzel dileyelim güzel olsun❤️