Kızlar merhaba dün kontrolüm vardı doktor alttan muayene etti bebeğe uyarı verdim dedi sabah gitmiştim.Aksam böyle sümüksü kahverengi bi lekelenme geldi ama çok değil serçe parmağımın yarısı kadar koyu kıvamlı.Ve dün karnımda çok değişik sancılar vardı biraz uzun sürdü ama geçti..Şimdi de aşırı derecede midem bulanıyor söylemesi ayıp sanki her yere tuvaletimi yapacakmışım gibi hissediyorum ve dünkine benzer ağrılar yine var 😕 bunlar doğum yaklaşma belirtisi mi acaba