Kızlar selam 12+3 olduk dün kontrol vardı folık asıt 12 haftaya kadar bılıyordum doktorum 9 ay boyunca kullanacaksın dedi siz ne kadar kullandınız ? Birde bacaklarımda kramp oluyor osteocare başladık magnezyum kalsıyum kullanan var mı bu ilacı gebelıkte kullanımı yazmıyor da internetten de bulamadım