Birinci aa su sizması yashaya bilirsin, doktorunla konush. Bende de oyle oldu, oyle sandım. Bir ped vardı aldık gunluk ped gibi bahalı amma. eger gelen su yesil ve ya mavi olsaydı su sizma demek. SHUKUR’ler olsun olmadı. ALLAH sizide korusun.
belirtilerim, ben bashından beri chok guzel bir hamilelik gechirdim, kusmam bile olmadı. adi bir insan gibi hayat gechirdim, bebegimde hep iyi. Birden agrılarım oldu, ilk hamilelik. Karnım chok sertleshiyordu. belden karından agrılar, gece uyuyamaz hale gelmishdim. Hemen geldik doktora, bebek gelmish dogum kanalına, acılmada var. Ciyer gelistirici iyne yapıldı. shimdi 14gunde icherde tutmaya chalıshıyoruz)))) 16 haftasından haraket eden chochuk, baya dısharı chıkmaya hevesli oglushum 😁😁