36 haftalık oldu bebeğim, zaten karnım top gibi yanları boş resmen, bebek de büyüdükçe sığamaz oldu, hep göğsümün altında karnımın önünde toplanıyor taş gibi oluyor karnım oturamıyorum sürekli uzanmam gerekiyor. Çok hareketli bir de. Asıl sorum şu ki karnın inmesi dedikleri şeyde bebek kanala gittiği için karnımın üstü rahatlayacak mı doğumun yaklaştığını anlayabileyim diye soruyorum.