Kus95 korkmayın bana doktorum 2 hafta geriliği kadar normal ama 2 hafta ileri olması sıkıntılı asıl demisti gerilik mintonluktan bile oluyor anne sıvısı çok oluyor usg bebeği küçük gosterebiliyor falan bir sürü etken var değil o sizinki daha çok küçük toparlar merak etmeyin