seda_1902 çam ve sakura hastanesinde detaylı ultrason çektiren varmı işlem yapılırken eşimiz yanımızda olabiliyor mu ?
3_oglan_annesi seda_1902 eş alinmiyo malisef ama doktrla bı konusulursa acil durum için alınır diye biliyorum bazen koridorda bir iki eş goruyrm cunku
seda_1902 3_oglan_annesi ya çok kötü ama sonuçta babası olarak oda görmeli sanırım ultarson görüntüsü falanda verilmiyormuş
3_oglan_annesi seda_1902 aynen fotoğraf verilmiyor doktr iyiye denk gelirsen belki sana gösterir bnm sarsima cins birine denk geldim ekranı zorla cewirdi siz hangi doktra randewu aldinz
Anneyim9196 Canm sende gormeiyosunki esin de görsün malesef devletlerde yok o özellik ben orda girdim detayli ultrasona ekranı bende görmedim 30 45 dakika arası surdu
seda_1902 zorla özele yönlendiriyor 35 40 dakika bebeği görüyorsun bu anı anne baba birlikte paylaşmalı aslında